måndag 5 maj 2008

Svullo-helgen :)

T.G.I Fridays alltså, helt klart ett nytt favoritställe. Att vi fick vänta ca 1 timme på bord gjorde ingenting, för det fanns ju en gedigen drinklista att gå igenom. Jag åt JD-glaserade kycklingfiléer med potatismos (såklart med ost i) och till efterrätt blev det en Strawberry daquiri. Lite ångrade jag mig när jag såg de andras drinkar som tex Banana split och Strawberry Chokolat cookie....mmmmm va gott!

Nu är helgen över, Maria och Henkomannen har åkt hem, Jonas är kvar såklart. Nu börjar vardagen i Stockholm. Vi var iväg och storhandlade igår, ikväll ska det tvättas och städas. Men det är så skönt att Jonas oxå bor här nu! Idag är det hans första dag på cykelaffären på söder. Ni får hålla tummarna.

Nu vill jag ha något att göra...

1 kommentar:

Mimmi sa...

Strawberry Chokolat cookie lät ju hur gott som helst!