onsdag 14 maj 2008

Tisdagsvimmel

Vilken ovanligt rolig tisdagkväll det blev igår! Efter jobbet sprang vi iväg på premiärmingel för den nya tidningen Eco Queen på Nox. Det blev lite (med betoning på lite) kändisspaning, och för att tillfredsställa mina kändiskåta läsare så kan jag meddela att Tomas Di Leva, Camilla Thulin och Ingemar Stenmark var där. Inte fy skam ändå va? Det bjöds på ekologiska snittar, champagne och vin. Lite mat + alkohol = Ja, ni vet. Kul blev det iaf, trots att jag var hemma till ca 22.

Förmiddagen har varit ganska snurrig för mig. I ena stunden skulle jag gå på ett mingel i morgon som fotograf, sen skulle jag dit för att "ta namn" och i nästa stund ska jag inte gå överhuvudtaget. Samtidigt ska tidningen lämnas till tryck idag, och jag har fått krångla med repron för att få iväg den. Hoppas allt blev rätt nu! :/

I eftermiddag ska jag på massage, det ska bli riktigt skönt.

1 kommentar:

EMELIE sa...

Guud, va ditt jobb låter skoj... Riktigt high-life! Hojta till om ni får några tjänster lediga, haha!