onsdag 28 maj 2008

Sommardag

Gick iväg till Sandys på lunchen, för jag orkade inte laga mat igår kväll. I stället kollade jag på filmen Guldkompassen. Det var en riktigt mysig film. Jag ser fram emot uppföljaren. Ngn som vet när den kommer?

Ikväll ska jag iväg med några kollegor till MS Gerda för lite mat och dryck. Det sistnämna får jag nog hålla igen lite på, det är ju imorgon vi ska festa till det. Då ska vi på fest på Aftonbladet. Ska bli spännande.

Jaha...vad händer annars då? Här i Stockholm är det soligt och varmt, perfekt väder för att sitta ute och sola.

På lägenhetsfronten börjar det röra på sig igen, tack vare ett tips från Elin (lokaldelare). Vi får se vad som händer, ett förstahandskontrakt vore guld värt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att tipset ger nåt gumman!!!! kram kram Elin