fredag 2 maj 2008

Klämdag

Idag är det näst intill öde på jobbet. Många är hemma eftersom det är klämdag...jag har ändå ingen att klämma på så det kvittar för mig. Inte förrän imorgon flyttar Jonas hit till Stockholm. Ikväll kommer Maria och Henke på besök till den stora staden. Tror inte vi kommer hinna med så mycket ikväll, men imorgon blir det besök på LaChapelle-visningen (igen). Om jag känner min syster rätt så blir det nog även en hel del shopping. Sandra propsar även på att vi ska äta på T.G.I Friday's. Det låter gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm....
om det e nåt som skulle få mig att flytta till storstan så är det ALL MAT!!! Finns ju såå många goa mathak att välja mellan!
Där ligger halmstad i lä må jag säga!
Låter ju som att du har det toppen, anna!!
Den 23:E maj så skall vi ha lite sommarmys m jobbet - brännboll, bag-in-box och grilla...
Ska du inte ta o komma ner?!..
JJJJOOOO!!!!
Mia