torsdag 15 maj 2008

Presslunch

Jag känner mig riktigt trött just nu, vet inte varför, jag har sovit normalt och inte stressat mer än vanligt. Behöver kanske bara en liten power nap?

Idag var jag och ett par jobbarkompisar iväg på Philips presslunch på Galleri Kleerup. En riktig kändisstylist, Andy Uffels, visade upp olika sätt att styla på med plattång...och gissa vad jag ska få hemskickat? Vilken lycka. Min gamla plattång är riktigt trött och ja, gammal. Ska nog kolla om Sandra har lust att hjälpa mig med en uppsättning som Uffels visade...

Ikväll kommer Johanna på besök från Göteborg. Ska bli riktigt kul att ha henne här ihelgen! Imorgon blir det fest hos Joakim Thörn, som jag inte träffat på flera år. Johanna (och kanske Sandra) följer såklart med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå! haha, vad roligt du verkar ha däruppe! Du får fixa mig ett jobb med!! :)

EMELIE sa...

Hey!

Inga speciella planer i helgen... JO, om solen skiner blir det jag, pojken och systemkameran som ska på date vid havet =)

Just nu är jag hemma, varit det sedan igår... brakförkyld och hosta. Men det börjar ordna upp sig så förhoppningsvis kan jag vara lite mer aktiv i helgen. Själv? Några storslagna planer?

PUSS