torsdag 22 maj 2008

Lilla Anna möter amerikansk såpa-skådis.


Idag har jag och min kollega Susanne mött såpa-skådisen William deWry från långköraren Glamour. Jag agerade fotograf, lite nervöst, men det gick bra! Är faktiskt ganska nöjd med ett par bilder...får se hur de blir i tryck. Intervjun kommer vara med i Veckans NU! nr 12.

Hälften av redaktionen har slutat för dagen, jag och Susanne sitter kvar och jobbar. Eller...jobbar och jobbar...jag sitter och försöker få något vettigt gjort, bubblig av champagnen som min chef bjöd på (!). Han ska ju sluta om ett par dagar, så jag antar att vi "firar" av det med bubblet. Självklart kommer vi även fira Mira, som blir den nya chefredaktören, lite längre fram. Kungen är död, länge leve kungen!

Sandra är just nu hemma i Halmstad och hälsar på. Hon och några till skulle ut och ta en öl ikväll. Även fast jag sitter här och dricker champis och har det rätt gott i soliga Stockholm, så känner jag mig lite avundsjuk! Men jag ska hem imorgon iaf!

1 kommentar:

cajza sa...

Vad duktigt du är å vad roligt det låter..............vadåå avundsjuk...nähää då!!
Saknar dig! Cajsakramisar