onsdag 7 maj 2008

"Lacky" me. :)

Vi på redaktionen har verkligen dille på nagellack just nu. Det började med att Natalie (moderedaktören) fick en hel påse med smink och grejer från Viva la diva. Det fanns såklart nagellack i regnbågens alla färger. Numera målar vi naglarna var och varannan dag. Jag har hittills provat lila, cerise, grön och (idag) ljusrosa. Gröna naglar var ingen större hit förresten! (inte heller gröna nagelband som jag har just nu...)

Idag ska jag iväg och hämta en extranyckel till vår lägenhet, men jag är även väldigt sugen på att åka in till stan och köpa skor! Kanske åker jag iväg på båda delarna, Jonas ska ändå träna ikväll. Jonas är förrresten världens bäste sambo. Han lagade middagen i morse, så nu är det bara för mig att sätta in i ugnen. Perfekt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej lilla gumman, idag åker jag till storstaden. vi ska på bröllop i enskede kyrka imorgon o sen åker vi tillbaka till halmstad på söndag lunch...men tänkte ändå att jag skulle hinna med en liten runda på monki...kanske ses där;) kram kram elin

cajza sa...

Tjenare tjejen!
I går kväll somnade jag till
VECKANS NU, läste nästan ut hela tidningen så nu återstår krysset som skall lösas ute i trädgården i helgen. Klarade förra numrets kryss:)
Ha en underbar helg i solskenet.
Tänker på dig, Puss & Kram

Anonym sa...

hej lilla anna! Jag tillhör också dom som läser din blogg flitigt!! Det är så spännande o höra hur det går för dig där uppe i stora staden. Och det verkar gå jättebra! Du har hamnat på rätt plats! VA VAD DET JAG SA!!!
kram anita