måndag 12 maj 2008

"Jag har aldrig" och knivlekar.

Oj vilken galen helg! Det började med jobbfest på kontoret som inleddes lite lugnt med pasta och vindrickande. Det dröjde dock inte länge förrän "Jag har aldrig..."-leken satte igång. Sen blev det mer vin och fuledans för hela slanten! Jag har tagit lite bilder så ni får hålla utkik i bilddagboken (ikväll kanske).

I lördags var jag, Jonas och Sandra på stan och shoppade lite. Jag köpte två tröjklänningar på Gina Tricot, det får bli den sista shoppingen denna månaden!
På kvällen var jag och Sandra bjudna på fest hos min jobbarkompis Mira. Riktigt kul hade vi. Såklart var det fuledans även denna kväll men nu hottades det även upp med knivlekar a la Lindsay Lohan (inte så läskigt som det låter dock). Vi gick senare ut till ett ställe hyfsat nära Stureplan som heter Soap bar (?). Inget favvoställe hittills måste jag påstå, men vi hade kul ändå. Kvällen avslutades såklart på Donken.

Största delen av söndagen spenderades i solen på en liten strandplats på Essingen (där Sandra bor).

En liten ursäkt/förklaring från mig oxå. Jag vet att jag är tråkig med att lägga ut bilder numera, men det beror på att jag faktiskt inte tagit så mycket bilder på sistone (förutom några med mobkameran) eftersom jag inte hittar vår batteriladdare. Vi börjar komma iordning så smått varje dag, så förhoppningsvis dyker laddaren upp snart!

Inga kommentarer: